euro 2016 facebook twitter

EURO 2016, cifre amețitoare pe Facebook și Twitter


EURO 2016 a încins rețelele sociale, fără doar și poate. Milioane de oameni au trimis like-uri, tweet-uri și s-au angajat în conversații digitale. Iată câteva date interesante despre modul în care EURO 2016 s-a derulat în mediile de socializare. România este prezentă și ea.

Pe Facebook, EURO 2016 a devenit cel mai mare eveniment sportiv al anului, după ce a creat peste 950 de milioane de interacțiuni între 195 de milioane de utilizatori. Doar pe durata finalei, 45 de milioane de oameni au intrat în conversație și au generat 146 de milioane de reacții, comentarii și share-uri.

S-au trimis 109 milioane de tweet-uri despre turneul final, dintre care 14 milioane doar pe durata finalei.

Facebook

Cele mai discutate momente ale finalei EURO 2016 dintre Franța și Portugalia au fost pe Facebook următoarele:

  1. Ridicarea trofeului de către Cristiano Ronaldo.
  2. Golul lui Eder.
  3. Fluierul de final.
  4. Înlocuirea lui Ronaldo, accidentat.
  5. Fluierul de start.

Cei mai discutați jucători pe Facebook, pe întreaga durată a EURO 2016 au fost:

  1. Ronaldo, 51%
  2. Payet, 12%
  3. Moussa Sissoko, 8%
  4. Olivier Giroud, 4%
  5. Pepe, 4%

Twitter

Trei dintre cele mai discutate cinci momente ale EURO 2016 au avut loc în finală și au acaparat podiumul în întregime.

  1. Fluierul de final al turneului.
  2. Golul lui Eder care a adus titlul pentru Portugalia.
  3. Accidentarea lui Ronaldo din finală.
  4. Eliminarea Angliei de către Islanda (135.000 de tweet-uri pe minut).
  5. Penalty-ul marcat de Jonas Hector prin care Germania a eliminat Italia în semifinale (114.000 de tweet-uri pe minut).

România, în topul Facebook

EURO 2016 a avut succes mare în România, mai ales pentru că țara noastră a participat. România s-a clasat în Topul 10 al țărilor de la EURO 2016  cu cele mai mari creșteri de pe Facebook.

Pagina oficială României (cea a Federației Române de Fotbal) a avut o creștere de 21% și s-a clasat pe locul al șaptelea într-un top condus în ordine de Islanda (creștere 178%), Irlanda de Nord (52) și Țara Galilor (47%).

Record pe site-ul UEFA.com

Plaforma digitală a UEFA.com a raportat cifre foarte mari de audiență pe durata EURO 2016, atât pe site, cât și pe rețelele sociale.

Forul european a publicat miercuri un articol în care afirmă că site-ul a adunat pe durata turneului final, între 9 iunie și 11 iulie 2016, peste 300 de milioane de vizite.

S-au generat peste 1,5 miliarde de pagini. Numărul de vizite și pagini a fost de patru ori mai mare față de EURO 2012.

Aplicațiile mobile au fost descărcate de 13,5 milioane de oameni.

Marea Britanie a generat 15% din trafic, în timp ce țări precum Franța, Germania, SUA, Italia, Spania și (surprizător) Canada au fost de asemenea surse importante de vizitatori.

UEFA se laudă că peste 3 miliarde de oameni au văzut pe Facebook, Twitter și Instagram  mesajele sale legate de EURO 2016.

Pariuri sportive: Vezi toate pariurile pe Fotbal

Leave a Reply