Betano lansează prima sa campanie de Joc Reponsabil din România

Operatorul european de pariuri sportive și cazinou online, Betano.com, a lansat în premieră pe piața din România prima campanie de promovare la scară largă a conceputului de „Joc Reponsabil”.

Jocul Reponsabil – expresia prin care se dorește a îi îndemna pe pariori să joace cu moderație și fără a-și crea dependență prin activitatea de pariere – este promovat de Betano printr-o reclamă de televiziune la nivel național în România.

Implementată prin agenția „Another Circus”, noua campanie de comunicare  dorește să transmită mesajul „Bucură-te de joc! Joacă responsabil”. Sunt aduse în prim-plan calitățile esențiale ale unui parior, cel care trebuie să știe și când să facă pasul înapoi, să se relaxeze și să se bucure de joc fără a simți presiunea câștigului.

Directorul general de Marketing al Betano, Dl. Panos Konstantopoulos, a afirmat despre noua campanie că „aceasta vine în prelungirea dorinței noastre de a oferi clienților o experiență de joc la cel mai înalt nivel, dar în același timp  bazată pe o gândire corectă și sănătoasă. Având acest scop și dorind să oferim un mediu de încredere în cadrul căruia oricine să se poată bucura de joc într-un mod responsabil, am inclus trei concepte de bază: servicii reponsabile, un produs reponsabil și confidențialitatea comunicării. De aceea, jocul responsabil este o bornă importantă în cultura Betano, construită în jurul jocului durabil și sigur.

Betano continuă să investească în noi facilități, servicii și inițiative prin care pariorii să mențină mereu controlul și să aibă la îndemână mecanismele de înfrânare a activității excesive de pariere, ceea ce le va asigura o experiență plăcută și bucuria jocului. Printre altele, acestea includ:

  • Limite personalizate de pierdere care se pot seta de fiecare client în parte
  • Opțiunea de autoexcludere
  • Link-uri către programul autohton Joc Responsabil și către instituții specializate din străinătate cum ar fi GamCare și Gambling Therapy
  • Informații de conștientizare și protecție
  • Unelte avansate de prevenire a implicării minorilor în activitatea de pariere

STOIXIMAN`s new tvc on Responsible Gaming 

Responsible Gaming has been for Stoiximan, the leading online gaming company in Greece, nothing less than a strategic choice, rather than a typical legal obligation.

Within this context, the company has launched its new communication campaign that was implemented by Another Circus design agency, that wishes to convey the key message “ENJOY THE GAME – PLAY RESPONSIBLY” , putting the focus on the decisive quality that should constitute  a good  player that is, knowing when to just stop, lay back and simply enjoy watching the game itself.

Stoiximan`s CMO, Mr Panos Konstantopoulos, noted: “We believe that our success as a company has been inseparably linked to a healthy and top notch playing experience for all those who have been using our services. Under this scope and in order to continue to ensure a safe and trustworthy environment where everyone can enjoy the game responsibly, we have followed a three-fold approach of Responsible Services – Responsible Products – Communication Privacy. Responsible Gaming is a cornerstone of Stoiximan’s culture around safe and sustainable online gaming.“

Stoiximan continues to invest in a series of features, services and initiatives that protect the player maintain control and abstain from excessive betting activities, ensuring a pleasant player experience. These among others include:

  • Loss limits option, set by our own customers
  • Self-exclusion option
  • Links to GamCare, Gambling Therapy, KETHEA ALPHA and other relevant organisations
  • Self protection and awareness information
  • Information and tools to protect underage gaming

Leave a Reply