Proiectul BETANO „Masă pentru Doi”, distins în cadrul Galei Romanian CSR Awards 2021

BETANO.com, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, a fost recunoscut de juriul Romanian CSR Awards ca brand de top în România în ceea ce privește responsabilitatea corporativă. Distincția acordată în cadrul celei de-a IX-a ediții a Galei Romanian CSR Awards subliniază importanța socială a campaniei „Masă pentru Doi” și confirmă încă o dată nivelul ridicat de implicare al BETANO în rezolvarea problemelor comunității.

Competiția Romanian CSR Awards din acest an a reunit peste 200 de proiecte de responsabilitate socială, derulate de peste 120 de companii. Cele mai multe proiecte au fost înscrise la categoriile: Educație, Sănătate și Susținerea Comunității, iar lista criteriilor de selecție a câștigătorilor a inclus impactul și relevanța proiectelor pentru comunități, numărul de beneficiari, de angajați și voluntari implicați în proiect, activitățile, precum și rezultatele obținute.

Proiectul „Masă pentru Doi”, care s-a remarcat în cadrul categoriei Susținerea Comunității, a avut la bază un concept realizat de BETANO împreună cu agenția de comunicare Oxygen și a fost implementat cu ajutorul Asociației CSR Nest. Echipele BETANO și Oxygen au coordonat întreaga desfășurare a campaniei și au comunicat în mod constant cu toate părțile implicate. În perioada 17 decembrie 2020 – 15 ianuarie 2021, 15.000 de prânzuri calde au fost livrate către personalul sanitar din secțiile de primiri urgențe și terapie intensivă a cinci spitale din România. Meniurile au fost pregătite de 15 restaurante deținute de mici antreprenori români sau afaceri de familie, din București, Cluj-Napoca, Craiova și Timișoara, care au resimțit intens efectele noii crize, dar care se bucură de o foarte bună reputație. Prin intermediul acestei campanii, meniurile variate au ajuns zilnic la peste 2.300 de cadre sanitare. În același timp, desfășurarea proiectului a asigurat un număr de comenzi stabil care să ajute micile restaurante să își continue activitatea.

„Misiunea noastră este de a fi în permanență conectați la piețele în care activăm și de ne implica activ, la nivel regional, în proiecte ample de responsabilitate socială, menite să susțină comunitățile și să răspundă nevoilor identificate în rândul acestora. Proiectul Masă pentru Doi, implementat și în Portugalia, reflectă perfect ideologia companiei noastre și suntem onorați de distincția acordată de Romanian CSR Awards”, a declarat Panos Konstantopoulos, Chief Marketing Officer Kaizen Gaming.

BETANO a pus #masapentrudoi pentru 66 de bucătari și ajutoare în bucătărie și 2300 de cadre sanitare din prima linie. Timp de 30 de zile consecutive, inclusiv în perioada sărbătorilor de iarnă, BETANO a ajutat 15 restaurante din patru orașe să își continue activitatea, asigurându-le un număr de comenzi stabil. 27 de curieri au străbătut peste 2000 de kilometri pentru a livra 15.000 de mese calde pentru personalul sanitar din secțiile de primiri urgențe și terapie intensivă a cinci spitale din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Craiova.

Masă pentru Doi ne-a oferit oportunitatea de a sprijini două sectoare grav afectate de pandemie, iar succesul înregistrat pe plan local l-a transformat în primul proiect implementat de grupul Kaizen Gaming la nivel regional. Suntem foarte mândri de rezultatele obținute, iar premiul acordat de Romanian CSR Awards ne motivează să continuăm în aceeași direcție”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications BETANO România.

Competiția Romanian CSR Awards, ajunsă la a IX-a ediție, reunește proiecte și campanii ample de responsabilitate socială desfășurate de companiile din România, aducând în prim-plan și amplificând proiecte sau programe care au ca obiectiv principal schimbarea în bine a calității vieții angajaților, clienților și a comunităților locale. Juriul competiției este format din specialiști în Comunicare Instituțională, Comunicare de Brand, Corporate și CSR.

***

Despre BETANO.com

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, leader pe piața de GameTech din Grecia, alături de brandul Stoiximan. La nivel regional, Kaizen numără peste 800 de angajați, dintre care peste 5% sunt români. BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei CS U Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc, al gimnastului român Marian Drăgulescu și al echipei de canotaj Gianina Beleagă – Ionela Cozmiuc, dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, BETANO a încheiat parteneriate strategice cu fostul jucător de fotbal la echipele Steaua și Rapid, Narcis Răducan, cu Ciprian Marica, fostul internațional român, și cu Simone Tempestini, unul dintre cei mai prolifici automobiliști români. BETANO susține performanța în toate ramurile sportive, devenind în urmă cu puțin timp partenerul principal al celei mai bune echipe de Counter-Strike: Global Offensive din România, Nexus Gaming CS:GO.

Grupul este prezent în șase țări: în Grecia și Cipru, prin brandul Stoiximan, și în Germania, România, Portugalia și Brazilia, prin brandul internațional BETANO. Pentru mai multe detalii, vizitați: BETANO.com și pagina de Facebook.

Despre Oxygen

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate. Pentu mai multe detalii, vă rugăm să accesați: www.oxygencomms.ro

Despre Asociația CSR Nest

Asociația CSR Nest este o organizație românească, având caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu, și a fost înființată în anul 2010. Misiunea asociației este aceea de a oferi soluții și servicii atât sectorului neguvernamental, cât și celui corporatist, prin promovarea responsabilității sociale în rândul societății civile și al companiilor. De asemenea, asociația își mai propune să contribuie la progresul social și cultural, educațional și turistic al României. Dezvoltarea comunitară, mediul și economia socială au fost principalele direcții de intervenție ale Asociației CSR Nest în ultimii cinci ani.