Betano și Kubis vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora lumea Betano!

După ce a adus în premieră locală o experiență interactivă de tip Bandersnatch în Instagram, KUBIS semnează o nouă provocare pentru unul dintre brandurile cu cel mai mare apetit tehnologic: Betano România.

Pentru că activările care au la bază inovația vin ca o exprimare naturală pentru un brand exclusiv digital, noua activare Betano aduce în premieră funcționalități neexplorate local ale giganților Facebook și Instagram, lăsând userii să aibă o experiență de augmented reality fără să fie nevoie de alte aplicații.

Pe scurt, bine ați venit în Filtrul Lumea Betano.

Cum a început?

La Betano, luna decembrie este Luna Cadourilor. Iar pentru asta, userii pot deschide zilnic o ușă în Calendarul de Crăciun, direct în platformă, pentru a câștiga mii de premii.

Portalul Digital te teleportează în Lumea Betano

Pentru a ieși total din cluster-ul tradițional de advertising specific sărbătorilor, brandul a dus inovația la următorul nivel și a creat un portal în care oamenii se pot teleporta pentru a vizita o lume digitală de sărbători marca Betano. Deși portalul poate fi accesat ca orice filtru de Instagram sau Facebook, experiența este total diferită.

Spre deosebire de filtrele cu care suntem obișnuiți, de data aceasta userii nu au nevoie de front camera-ul telefonului, ci de back camera pentru a intra propriu-zis în filtru. Tot ce trebuie să facă este să aibă la îndemână un smartphone, o conexiune la internet și o suprafață plană, iar de aici doar o doză mare de curiozitate pentru a păși în același timp și fizic, și virtual în Lumea Betano.

“Lumea Betano este întărirea promisiunii pe care am facut-o deja clienților noștri de a le oferi constant experiențe inedite atunci când vorbim de interacțiunea cu brandul nostru. Ne bucură enorm că le putem oferi în premieră entertainment de ultimă generație nu numai în cadrul platformei dar și în afara acesteia. Lumea Betano este un proiect care setează noi parametrii ai inovației în comunicarea cu clientul digital savvy și mă bucur să spun că acesta este doar începutul.”, Roxana Dinescu, Marketing Manager BETANO.

Interacționezi cu un singur tap
Pe lângă experiența de a se plimba într-un filtru de Social Media, fiecare acțiune de tap va deschide cadourile aflate în camera virtuală. Astfel, userii au oportunitatea de a interacționa cu anumite elemente care le pot aduce coduri pe care să le folosească în platforma ro.betano.com.

“Într-o lume digitală care se învârte între AI, AR, Metaverse și multe altele, mă bucur că am avut ocazia să lucrăm acest proiect cu partenerul nostru, Betano, care vrea să fie mereu one-step-ahead în materie de tehnologie.
Așa am ajuns să creăm un filtru AR, sub forma unui portal. Am descoperit că zona de AR este o funcționalitate care nu a fost explorată suficient până acum și tocmai de aceea am transformat-o într-o oportunitate pentru brand. Este o modalitate prin care ne folosim de platforme existente, precum Instagram și Facebook, pentru a crea engagement și content diferit, printr-o abordare total altfel decât cele cu care sunt obișnuiți consumatorii.
Începând cu luna Decembrie, filtrul va fi updatat constant, astfel încât experiența pe care user-ul o are să fie într-o continuă schimbare. Dar aici nu vreau să dau spoilers, vă las pe voi sa explorați.”, Marius Goleanu, Head of Innovation KUBIS Interactive.

Deschide Lumea Betano

În final te lăsăm să trăiești experiența de sărbători creată de Betano, direct cu smartphone-ul tău. Tot ce trebuie să faci e să intri aici și să pășești în Lumea Betano.

Sărbători 2.0 vă urăm!

ECHIPA BETANO:

Roxana Dinescu – Marketing Manager
Ciprian Enache – Content and Social Media Executive
Petruț Adrian Toea – Content and Social Media Specialist

ECHIPA KUBIS:

Ada Gheorghiu – Group Account Director
Andra Rădulescu – Senior Account Manager
Carina Toma – Group Creative Director
Marius Goleanu – Head of Innovation
Victor Firan – Art Director
Irina Șerbulea – Copywriter
Sebastian Luba – Head of Social Media
Vlad Iosipescu – Social Media Manager

KUBIS este o agenție de comunicare integrată, cu suflet de digital, pusă în fiecare zi în mișcare de peste 70 de creative geeks.

Cu o experiență extinsă pe aproape toate verticalele de business, B2C și B2B, KUBIS are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Vodafone, Philip Morris, Unilever, LIDL, NN Asigurări, Unicredit Bank, Philips, Betano, Dr.Max, Saeco, precum și cu ONG-uri prestigioase ca Salvați Copiii și WWF Romania.

BETANO face parte din grupul Kaizen Gaming, cea mai mare companie de GameTech din Grecia și una dintre cele mai dinamice din Europa. Cu peste 1000 de angajați în Europa și America de Sud, Kaizen Gaming este prezent în România, Portugalia, Germania, Chile și Brazilia, prin brandul Betano, iar în Grecia și Cipru, prin brandul Stoximan.

BETANO are o prezență activă în zona de Joc Responsabil, prin implementarea unor soluții inovatoare, bazate pe utilizarea Inteligenței Artificiale (AI), pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a le oferi o experiență de pariuri sportive și cazinou online completă.

În România, BETANO investește constant în susținerea sportului de performanță și a sportivilor de elită, fiind partenerul principal al echipei Universitatea Craiova, partenerul oficial al echipei de fotbal FCSB, partenerul oficial al celei mai bune luptătoare a României, Alina Vuc, al gimnastului român Marian Drăgulescu și al echipei de canotaj Gianina Beleagă – Ionela Cozmiuc, dar și partenerul principal al Federației Române de Automobilism Sportiv pentru Campionatul Național de Raliuri. De asemenea, BETANO a încheiat parteneriate strategice cu fostul jucător de fotbal la echipele Steaua și Rapid, Narcis Răducan, cu Ciprian Marica, fostul internațional român, dar și cu pilotul de raliu Simone Tempestini.

BETANO susține performanța în toate ramurile sportive, devenind și partenerul principal al celei mai bune echipe de Counter-Strike: Global Offensive din România, Nexus Gaming CS:GO. De asemenea, compania susține comunitățile din toate țările în care este prezentă, prin implicarea în proiecte ample de responsabilitate socială la nivel regional.