Betano, sponsor al Conferinței de Afiliere de la Lisabona

Betano, sponsor în premieră în cadrul unei Conferințe Internaționale de Afiliere

Betano.com, operator de jocuri de noroc online, a bifat o nouă premieră în istoria sa dinamică și strâns legată de cele mai noi tendințe din game-tech: sponsorizarea unui eveniment major aflat pe harta conferințelor internaționale de business și marketing afiliat.

Între 16 și 19  octombrie 2019, Betano a fost prezent la iGB Affiliate Lisabona, una dintre cele mai importante conferințe din Europa din domeniul jocurilor de noroc. Alături de cele mai importante nume din industrie, standul portocaliu a ieșit în evidență prin amplasarea sa premium din partea frontală a Feira Internacional de Lisboa, cea mai mare sală de expoziții din Portugalia.

Numeroasa echipă Betano a fost alcătuită din zece reprezentanți internaționali de pe piețele pe care brand-ul nostru activează, mai exact Germania, Austria, Grecia, România, Portugalia și Cipru. Au fost derulate peste 100 de întâlniri de business de-a lungul celor trei zile, multe dintre acestea materializate cu noi colaborări, dar și cu fortificarea actualelor relații comerciale.

Am dezbătut cele mai noi trenduri din industrie, am identificat noi posibilități de creștere, am stabilit noi strategii, dar am și promovat Betano, compania care în România este cunoscută mai ales după sponsorizarea Ligii 1 de Fotbal sau a echipelor FCSB sau Universitatea Craiova.

Oportunitatea mutuală a fost cea de întâlnire față în față dintre #oneteam Betano și partenerii săi afiliați din întreaga Europă, de solidificare a relației de pe urma căreia zi de zi ambele părți construiesc de la distanță o relație fructuoasă și de încredere. Betano susține o rețea de afiliere la nivel european, privindu-și partenerii de la egal la egal și susținându-i permanent în procesul de dezvoltare.

Următoarea oprire? iGB Affiliate de la Londra, în februarie 2020, cel mai mare eveniment din domeniul jocurilor de noroc din Europa. În capitala Angliei, Betano se va pregăti cu noi evenimente la standul companiei și va oferi partenerilor săi surprize speciale. Cu sau fără Brexit, „London here we come”.

Leave a Reply